يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۸۷۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
نهمین نشست کارگاهی داستان‌نویسی فرهنگسرای امام (ره) روز سه‌شنبه ۵ مرداد با حضور کامران پارسی نژاد در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود.
داستان «زندگی پنهان والتر میتی» در فرهنگسرای امام (ره) بررسی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست کارگاهی داستان‌نویسی با حضور کامران پارسی نژاد و با هدف آموزش مبانی داستان، با هم‌خوانی، بررسی عناصر، درون‌مایه، شخصیت‌پردازی و نقد و بررسی داستان «زندگی پنهان» والتر میتی، روز سه‌شنبه ۵ مرداد در فرهنگسرای امام (ره) ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

داستان «زندگی پنهان والتر میتی» اثر جیمز گروور تربر، نویسنده و کارتونیست آمریکایی است و از آثار او می‌توان به ببر مردم‌شناس، آقا مونر از خفاش رندتر است، شبی که تخت خواب افتاد، دیدار بابانوئل و... اشاره کرد.

زندگی پنهان قصه والتر میتی مسئول آرشیو عکس‌های مجله‌ای است که مسئولان آن در نظر دارند چاپ فیزیکی مجله را متوقف کرده و از شماره بعدی فقط نسخه آنلاین مجله را منتشر کنند، به همین دلیل تعدیل نیروی شدیدی در مجله به راه افتاده است. اوکانل یکی از بهترین عکاسان مجله برای آخرین نسخه چاپی یک عکس بسیار زیبا برای والتر می‌فرستد که خودش اعتقاد دارد روح زندگی را به خوبی نشان می‌دهد ولی جعبه حاوی نگاتیو خالی است. والتر برای جلوگیری از اخراج به دنبال اوکانل به اروپا سفر می‌کند. والتر که در طول عمرش از آمریکا خارج نشده و حتی برای پر کردن پروفایل سایت دوست‌یابی خوبی مشکل دارد، تجربیاتی به دست می‌آورد که برای بسیاری از افراد رؤیا به نظر می‌رسد...
 
علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه داستان‌نویسی می‌توانند به فرهنگسرای امام (ره) به نشانی تهران،‌ میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی، فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما