يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۸۰۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
رپرتوآر تئاتر شورایی هر هفته از ۸ مرداد تا ۱۲ شهریور از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در محوطه فرهنگسرای خاوران به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
رپرتوآر تئاتر شورایی در فرهنگسرای خاوران برپا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تئاتر شورایی از زیر شاخه‌های نمایش محیطی است که کاربردی بودن آن مشخصه اصلی و بارز این نوع نمایش است، این گونه تئاتر روشی برای تکثیر و مردمی کردن این هنر است. 
 
واحد هنری فرهنگسرای خاوران تولیدات هنرجویان شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزش تئاتر شورایی که در سطح مراکز سازمان برگزار می‌شود را در قالب اجرای رپرتوار و با موضوعات تهران تکریم زندگی، اخلاق شهروندی، گسترش فرهنگ حلم و صبر را هر هفته در محوطه فرهنگسرای خاوران با حضور این هنرمندان برگزار می‌کنند.
 
آموزش تئاتر شورایی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲گانه تهران با هدف آموزش و معرفی این هنر به شهروندان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. شکل‌گیری گروه‌های تئاتر شورایی در مناطق ۲۲گانه، ایجاد فرصت برای اجرا و حمایت مالی از گروه‌های تئاتر شورایی از حمایت‌های واحد هنر فرهنگسرای خاوران است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان خاوران، بعد از سه راه هاشم آباد، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و یا با تلفن ۳۳۷۱۷۰۳۳ تماس بگیرند.
نظر شما