دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۱
کد خبر: ۸۸۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
طرح‌های گرافیکی سواد رسانه‌ای با هدف افزایش آگاهی و توجه شهروندان نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی با همکاری مدیریت فرهنگی هنری مترو در نگاه گذرهای ۱۶ ایستگاه پرتردد مترو به نمایش گذاشته شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهزاد تیمورپور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با اعلام این خبر افزود: با توجه به گسترش و فراگیر شدن رسانه‌های مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی و تاثیرات آنها روی فرهنگ و سبک زندگی مردم، ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی شهروندان امری ضروری است و این مهم یکی از درخواست‌های جدی رهبر معظم انقلاب است که در نامه معرفی اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی و تبیین ماموریت‌های این شورا، در هفتمین بند از ۱۰ فرمان خود ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی جامعه را خواستار شدند.
 
نمایش طرح‌های سواد رسانه‌ای در ایستگاه‌های مترو

وی اظهار داشت: در این راستا قصد داریم در ایستگاه‌های مترو که با برخورداری از ظرفیت تردد و جابجایی میلیون‌ها مسافر در روز به مثابه یک رسانه بزرگ محسوب می‌شوند با نمایشگاه‌هایی از پوستر و طرح‌های گرافیکی از این ظرفیت بزرگ رسانه‌ای برای ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی جامعه بهره ببریم.
 
نمایش طرح‌های سواد رسانه‌ای در ایستگاه‌های مترو

سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، گفت: در حال حاضر با همکاری فرهنگسرای مترو در نگاه گذرهای ۱۶ ایستگاه پرتردد مترو طرح‌های گرافیکی سواد رسانه‌ای به نمایش گذاشته شده است و هرماه طرح‌های جدیدتری با این موضوع در ایستگاه‌های مترو نمایش داده می‌شود.
نظر شما