دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۸۸۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
با داوری استاد شهبازیان، حمیدرضا نوربخش، عباس سجادی و اجرای بامداد فلاحتی؛
سومین برنامه از دور جدید «مسابقه هزار صدا» با ساز و آواز و تصنیف سنتی با داوری شهبازیان، حمیدرضا نوربخش و عباس سجادی اساتید آهنگسازی، آواز و شعر پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
مسابقه «هزار صدا» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه آثار و اجرای چهار گروه موسیقی با حضور استاد فریدون شهبازیان در بخش (موسیقی)، حمیدرضا نوربخش (آواز) و سید عباس سجادی ( شعر) داوری و در پایان گروه برگزیده معرفی می‌شود.

 همچنین بامداد فلاحتی با نوازندگی بهزاد خدا رحمی به اجرای موسیقی می‌پردازند. آلبوم جدید مشترک  این دو هنرمند که پیش از این با  استاد فریدون شهبازیان همکاری داشتند، به زودی وارد بازار می‌شود.

مسابقه «هزار صدا» با هدف  معرفی گروه‌ها، استعدادها و چهره‌های درخشان و جوان عرصه موسیقی  هر ماه در بخش‌های موسیقی سنتی و موسیقی پاپ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما