شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۸۱۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
با تمرکز بر نمایش عمومی آثار برگزار می‌شود
دومین کارگاه فیلم‌سازی با تلفن همراه با تمرکز بر نمایش عمومی آثار ساخته‌شده و تدریس و هدایتِ محسن خانجهانی در ایوان شمس برگزار می‌شود.
دومین نشست فیلم‌سازی با تلفن همراه در ایوان شمسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین کارگاه فیلمسازی با تلفن همراه با تمرکز بر نمایش عمومی آثار تولید شده روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه ساعت ۱۶:۳۰ در ایوان شمس برگزار می‌شود.
  
در این نشست ۳۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته شده توسط شرکت‌کنندگان در گردش فیلمسازی با تلفن همراه که چندی پیش در بازار تهران و برج میلاد تهران برگزار شده بود، ضمن نمایش عمومی، بررسی و به نفرات برتر جایزه اهدا خواهد شد.
  
در این جلسه محسن خانجهانی فیلم‌هایی را که مناسب نمایشِ رسانه‌ای در تلویزیون‌های شهری و... باشد را معرفی خواهد کرد و حاضران تجربیات خود از ساخت فیلم از مناظر شهری با تلفن همراه را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت.
 
چندی پیش نخستین گردش آموزشی فیلم‌سازی با تلفن همراه با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی تصویربرداری از سوژه‌ها برای ثبت تصویر زیبا از شهر تهران و روابط بین شهروندان در تهران، توسط موسسه تصویر شهر برگزار شد. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاع بیشتر از برنامه‌های آینده از طریق وب‌سایت رسمی موسسه تصویر شهر به نشانی اینترنتی: www.tasvireshahr.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۴۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ (داخلی ۱۲۲- واحد آموزش) تماس بگیرند.

نظر شما