دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۸
کد خبر: ۸۸۱۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران
همزمان با فرخنده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختران و زادروز خجسته میلاد حضرت امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه «نغمه عشاق» این هفته روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه «نغمه عشاق» این هفته روز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد با حضور استاد اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی و ایراد سخنرانی پیرامون منزلت دختران در خانواده، تقویت مهارت‌های زندگی با تاکید بر سیره و سنت رضوی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با مشارکت بنیاد شهید منطقه ۸ و تجلیل و تکریم از خانواده‌های گرانقدر شهیدان ابوالفضل چراغی و غلامحسن سلطانی در سالن آمفی تئاتر برگزار خواهد شد.
 
«نغمه عشاق» هر پنج‌شنبه از ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود و با مدیحه‌سرایی باقر ربیعی مداح اهل البیت (ع) و سخنرانی همراه است. همچنین در این برنامه، زیارت پرفیض عاشورا هم خوانده خواهد شد. خواندن وصایای شهدا و اهدای لوح سنگی منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش های این برنامه است.
 
علاقه‌مندان بر شرکت در این مراسم که پنج‌شنبه‌های هر هفته برگزار می شود می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند. و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .


نظر شما