دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۸۸۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در فرهنگسرای رضوان؛
ویژه برنامه «ریحانه» به مناسبت گرامیداشت خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور خواهران بسیجی پایگاه مهدیه در فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این برنامه که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پنجشنبه ۱۴ مردادماه همزمان با خجسته میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختران درسالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود؛ خواهران بسیجی پایگاه مهدیه حضور خواهند داشت.  
 
این برنامه با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی و در ادامه با مولودی خوانی، روایتگری راویان شهدا، پخش میان برنامه تصویری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز همراه خواهد بود. 
 
گفتنی است؛ برنامه «ریحانه» ازجمله برنامه‌های مذهبی و مناسبتی است که همزمان با فرارسیدن «دهه مبارکه کرامت» ازسوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان"رأفت کریمانه" در تمام مناطق و مراکز فرهنگی شهرتهران(فرهنگسراها) برگزار می شود. 
 
شهروندان برای حضور در این برنامه در زمان یاد شده می توانند به نشانی: بهشت حضرت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس تاریخی حضرت امام خمینی(ره)؛ مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55202218 تماس بگیرند.

نظر شما