دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۸۱۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
پنجمین جشنواره تک‌نوازان شهر تهران باهدف گسترش و تقویت خودباوری و عزت ملی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
پنجمین جشنواره تک‌نوازان در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دبیرخانه پنجمین جشنواره تک‌نوازان شهر تهران با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان به ساز دف به صورت تک‌نوازی درخواست می کند تا پنجم شهریورماه در این جشنواره شرکت کنند.
 
هنرمندان جوان و نوجوان کشور می‌توانند آثار خود را در قالب  لوح فشرده، همراه با فرم ثبت نام (که در سایت فرهنگسرای بهمن بار گزاری شده است)، یک قطعه عکس، کپی شناسنامه و نمونه اثر تصویری به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای بهمن تحویل دهند.
 
این دوره از جشنواره به دبیری مهدی غلامی و در دو بخش گروه سنی ۱۳ تا ۲۰ سال و بیست سال به بالا  برگزار می‌شود.
 
هیأت انتخاب متشکل از زانیار حسامی، بهروز غفاری و افشین خلج، آثار جمع‌آوری شده را بررسی می کنند و نفرات برگزیده را برای حضور در مرحله نهایی به هیأت داوران معرفی می‌کنند.
 
مهرداد کریم خاوری، فرزاد عندلیبی، بابک ربوخه و مهدی غلامی اعضای هیأت داوران این دوره از جشنواره هستند.
 
رقابت هنرمندانی که در مرحله‌ نخست پس از ارسال و بازبینی آثار به مرحله‌ی پایانی راه پیدا کرده‌اند، ۱۳شهریور و روز اختتامیه ۱۴ مرداد خواهد بود. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را شامل فیلمی از تک‌نوازی ساز دف به دبیرخانه این جشنواره به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن، واحد موسیقی، سالن سنجری، صندوق پستی ۱۸۱۱۸۴۳۱۴۳ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۸۹۴ تماس بگیرند.
نظر شما