شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۸۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
نمایشگاه نقاشی عطر ماندگار پانته آ عبدی فخرایی تا ۲۷ مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
نمایشگاه نقاشی «عطر ماندگار» در فرهنگسرای خاورانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه خاوران نمایشگاه نقاشی پیچیدگی رنگهای پانته آ عبدی فخرایی را از تاریخ ۲۰ مرداد ماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ در گالری شماره یک خود برگزار می‌کند.

هر هنرمند در پیچیدگی رنگ‌ها احساسات را با خطوط و رنگ‌ها نشان می‌دهد که هر کدام از خاطره‌ای روزانه سرچشمه گرفته و در این رهگذر می‌تواند مخاطبان خاص خود را پیدا کند.
قدمت نقاشی در بین انسان‌ها شش برابر قدمت استفاده از زبان نوشتاری است و برخلاف تصور عامه از نقاشی رئال آغاز نمی‌شود.

اگرچه بشر اولیه نقوش اولیه را با نگاه به طبیعت و الهام از اطرافش خلق می‌کرده، اما به شدت تحت تأثیر برداشت‌های شخصی و باورهای قومی بوده و متناسب با نیاز و توان اجرایی خود برای انتقال مفاهیم تلاش می‌کرده این را در نقوش کاملاً گرافیکی و استرلیزه ای که بر سفال‌ها می‌زده و یا از آن در خطوط اولیه تصویری استفاده می‌کرده و حتی نقش‌های هندسیش می‌توان فهمید، به همین منظور نگارخانه خاوران جهت آشنایی مخاطبین با سبک‌های مختلف نقاشی اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی عطر ماندگار با موضوع پیچیدگی رنگ‌ها می‌نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ مرداد ماه به آدرس میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم اباد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۷۷۰۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما