دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۸۲۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
فرهنگسرای رویش به مناسبت روز خبرنگار و به منظور آیین تجلیل از اصحاب رسانه در حوزه فرهنگدوشنبه ۱۹ مردادماه مراسم تجلیل از خبرنگاران روزنامه همشهری محله ۹ را برگزار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه۹  و مسئول روابط عمومی  منطقه و دبیر و خبرنگاران روزنامه همشهری محله ۹ در محل روزنامه همشهری محله منطقه ۹ برگزار شد.
  
مرضیه خسروی معاون آفرینش و اجرا منطقه ۹  در این مراسم گفت: از اصحاب رسانه به دلیل همراهی و حضور همیشگی آنان در همه مراسم‌ها و پوشش خبرها در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۹ تشکر می کنم.
  
وی بیان داشت: امیدوارم همیشه قلم های شما به سوی اعتلا و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند و هیچ گاه از این مسیر باز نماند.
  
آرزو قاسمی مسئول روابط عمومی منطقه در ادامه توضیح داد: همیشه تلاش کرده ایم تا با اصحاب رسانه رابطه تنگاتنگی داشته باشیم و از همه پتانسیل و قابلیت های این قشر فرهیخته برای اطلاع رسانی خدمات فرهنگی و آموزشی به مردم بهره ببریم.
 
دیدار با اصحاب در ساختمان همشهری محله ۹ خیابان آذری برگزار شد. همچنین در ادامه این برنامه،  با حضور در خبرگزاری ها و روزنامه های حوزه فرهنگ در هفته جاری از خبرنگاران این حوزه تجلیل خواهد شد.
نظر شما