يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۸۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
برنامه «گذر هنر» با موضوع بررسی و تحلیل آثار نقطه پردازی ناصر پاریاس با حضور شهرام زعفرانلو (پژوهشگر و مدرس هنر) شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
بررسی و تحلیل آثار ناصر پاریاس در برنامه گذر هنربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این برنامه با هدف گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ ایرانی اسلامی در تمامی بناها و نمادهای موجود در اماکن در اختیار شهرداری تهران اجرا می‌شود.  

ناصر پاریاس تنها هنرمند ایرانی است که با استفاده از تکنیک نقطه پردازی آثار برجسته‌ای را خلق کرده است و هر یک از نقاشی‌های او حاصل میلیون‌ها نقطه‌ریزی است که وی بر اساس طرح‌های مورد نظر خود با ظرافت خاص در کنار هم چیده است.

خلق نقاشی بازار جلفا در اصفهان با بهره‌گیری از ۶۰ میلیون نقطه و طی ۴ سال، منظره یکی از خیابان‌های فرانکفورت آلمان، با ۶۵ میلیون نقطه، تصویری از خانه دکتر حسابی در تجریش با استفاده از ۸۵ میلیون، دست‌های در حال دعا ۵ میلیون نقطه و در مدت چهار ماه را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما