يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۸۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
رقابت قرآنیان منطقه ۲۲ در مسابقه حفظ سوره «بروج و طارق»
اسامی ۱۲ برگزیده چهارمین دوره مسابقات ماهانه «حافظان نور» ویژه حفظ سوره بروج و طارق از سوی دبیرخانه دائمی این مسابقات مستقر در فرهنگسرای تهران اعلام شد.
اسامی برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات حافظان نور اعلام شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیش از ۱۵۰ تن از علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآنی، در مسابقه حفظ سوره عروج و طارق از سلسله مسابقات ماهانه حافظان نور در فرهنگسرای تهران با هم رقابت کردند و ۱۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مسابقات حافظان نور هر ماه در قالب حفظ یک سوره از قرآن کریم برگزار می‌شود و پس از حفظ سوره در مهلت مقرر، رقابت علاقه‌مندان در یک روز به تفکیک آقایان و بانوان انجام می‌شود.

پس از برگزاری سه دوره از مسابقات ماهانه حافظان نور در فرهنگسرای تهران و استقبال چشمگیر قرآنیان غرب پایتخت از این مسابقات، فرهنگسرای تهران پنجمین مسابقه پیوسته مسابقه حافظان نور را ویژه سوره طارق و عروج را برگزار کرد.

در مسابقه سوره حفظ سوره بروج مریم و میثم رحمانی، هانیه طاهری، خانم قاسمی پور، خانم بخشی و خانم صالحی و در مسابقه حفظ سوره طارق آقای بخشی، خانم رحیم‌پور، شکوفه کرمی، خانم سلیمی و خانم اکرم پور توانستند بر حریفان خود غلبه کند.

نظر شما