دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۸۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
فرهنگسرای رضوان و دیدار با خانواده معظم «شهید علی صادقی»
رییس فرهنگسرای رضوان همراه با کارکنان این مرکز به مناسبت سالروز تولد «شهید علی صادقی» در برنامه هفتگی «به تماشای سرو» به دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم این شهید والامقام می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «به تماشای سرو» این هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۲۵ مرداد ماه در منزل خانواده معظم «شهید علی صادقی» برگزار می‌شود. رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان، ضمن دیدار و گفت و گو با خانواده معظم این شهید با مرور خاطرات دوران کودکی و جوانی شهدا شیوه رفتاری و تربیتی والدین معظم شهدا را در قالب و سبک زندگی اسلامی برای نسل امروز بازگو می‌کند. 

شهید علی صادقی همزمان با شب میلاد امام هشتم (ع) در مردادماه ۱۳۴۴ به دنیا آمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از پایگاه بسیج مسجد چهارده معصوم (ع) شهرری به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام و در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به منظور پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ایثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) همراه با ثبت و ضبط زندگینامه و خاطرات ارزشمند شهدا برای آشنایی بیشتر نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه به تماشای سرو است که همزمان با راه‌اندازی فرهنگسرای رضوان از سال ۱۳۸۹ تاکنون در قالب دیدار، گفتگو، تلطف و احوالپرسی با خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس گرفته یا از سایت Rezvan.farhangsara.ir  بازدید کنند. 

نظر شما