چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۸۸۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به همت کتابخانه دکتر شهیدی کارگاه آموزشی «تفکر خلاق» که به آموزش روباتیک نوجوانان می‌پردازد، برگزار می‌شود.
نوجوانان «تفکر خلاق » را در قالب آموزش روباتیک فرامی‌گیرندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دوره «تفکر خلاق» که به آموزش کار و بازی با روبات‌ها می‌پردازد عصر روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

هدف از برگزاری این دوره تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، همچنین شکوفا کردن استعداد و همچنین خلاقیت نوجوانان است. چرا که نوجوانان و جوان‌ها، علاقه بسیار زیادی به روبات‌ها دارند و ما هر روز شاهد رقابت‌های مهیج بین تیم‌ها روباتیک مدارس و دانشگاه‌های مختلف دنیا هستیم که در میان آنها، دانش آموزان و دانشجویان ایرانی از جایگاه و اعتبار بالایی برخوردار هستند.

از آنجا که امروز کودکان و نوجوانان، در قالب بازی با روبات‌ها، هم اوقات فراغت خود را پر می‌کنند و هم خلاقیت و استعداد خود را شکوفا می‌کنند، مدیریت فرهنگی- هنری منطقه ۸ بر آن شده تا کلاس‌هایی را به منظور آموزش روباتیک برگزار کند.

این دوره آموزشی، طی ۱۱ جلسه با همکاری دانش آموختگان و مربیان متخصص که از سوی مرکز آموزش سازمان فرهنگی- هنری شهرداری معرفی شده‌اند و به صورت رایگان برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه ساعت ۱۸ به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک-۴۶ متری غربی- پشت درمانگاه خصوصی نارمک - میدان ۵۸  مراجعه کنند و یا با تلفن ۷۷۹۱۳۰۹۸  تماس بگیرند.
نظر شما