شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۸۸۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
فیلم سینمایی «ناردون» امروز در دو نوبت با حضور امین حیایی، مهران غفوریان، شهرام قائدی و منصور سهراب پور در پردیس سینمایی تماشا به نمایش در می‌آید.
«ناردون» را همراه با عوامل در پردیس تماشا ببینیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه کنندگی منصور سهراب پور، با هنرمندی امین حیایی، سیروس گرجستانی، مهران غفوریان، مهران رجبی، شهرام قاعدی، امیر نوری، لیلا اوتادی و علی مسعودی یکی از فیلم‌های پر فروش این روزها در سینمای ایران است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خرج عروسی بیشتر است یا عزا، بهتر است عزا رو تو عروسی و عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شود.

این فیلم شاد و مفرح امروز در دو نوبت با حضور امین حیایی، مهران غفوریان و شهرام قائدی بازیگران و منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده این اثر سینمایی به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم با حضور هنرمندان می‌توانند در ساعت‌های ۲۰ و ۲۰:۱۵ به پردیس سینمایی تماشا واقع در یافت آباد، میدان معلم، ابتدای بلوار مدائن مراجعه کنند. 

پردیس سینمایی ملت به عنوان «پاتوق ویژه خبرنگاران» از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معرفی‌شده است و حضور در آن برای خبرنگاران رایگان است.

نظر شما