چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۷
کد خبر: ۸۸۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
زوج‌های با ۲۵ سال زندگی مشترک تقدیر شدند
ویژه برنامه آب و آیینه به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) برای زوج‌های با ۲۵ سال زندگی مشترک در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵ تجلیل از زوج‌های +۲۵ (با ۲۵ سال زندگی مشترک) مناطق ۲۲گانه شهر تهران در ویژه‌برنامه آب و آیینه با اجرای حسین رفیعی روز سه‌شنبه ۱۷شهریور ماه برگزار شد.
 
صلاحی: بنیاد خانواده سازنده فضیلت‌های اخلاقی و فرهنگی است

محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با سخنرانی در این مراسم ضمن عرض تبریک روز ازدواج خطاب به زوج‌های حاضر در جشن گفت: غرب همواره تلاش می‌کند از طریق ماهواره، سایت‌ها، رسانه‌ها و با تهاجم فرهنگی خانواده را به یک الگوی کلیشه‌ای تبدیل کرده و دین هویت و فرهنگی ایرانی و اسلامی‌ خانواده را از بین ببرد.
   
وی افزود:خدمت زوج به زوجه بر اساس احادیث و روایات از بالاترین عبادات محسوب می‌شود و یک ساعت خدمت کردن در خانه از عبادت هزار ساله بهتر است.
 
صلاحی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه، ما توهم توطئه نداریم و هدف غرب از بین بردن اساس خانواده است،‌ تصریح کرد: فضیلت‌های علمی، اخلاقی، فرهنگی و... همه وابسته به خانواده است و از بین بردن هرکدام روی دیگری تاثیر خواهد گذاشت.
  
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عنوان کرد: در راستای حفظ بنیان خانواده در ۶ مهر ماه «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» برنامه‌ای با عنوان بوسه‌های آسمانی در دست اجرا است.
  
صلاحی: بنیاد خانواده سازنده فضیلت‌های اخلاقی و فرهنگی است

همچنین در این نشست رضا دوستعلی، رئیس فرهنگسرای خاوران، با اشاره به اهمیت محبت در خانواده گفت: انتقال تجربیات زوج‌های +۲۵ به جوانان و مستندسازی زندگی‌های موفق آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است که در همین راستا پخش مستندات در صدا وسیما در دستور کار قرار دارد.
   
وی اضافه کرد: در آینده کارت‌های ویژه برای استفاده از فضاهای سازمان به صورت رایگان خدمت زوج‌ها ارائه خواهد شد.
 
گفتنی است در این برنامه از زوج‌های برگزیده +۲۵ از خانواده آقای حمیدی جانباز ۷۰درصد، خانواده شیردل پدر و مادر شهید مدافع حرم، خانواده شمس از جانبازان و خانواده کار آفرین تجلیل به عمل آمد.
 
صلاحی: بنیاد خانواده سازنده فضیلت‌های اخلاقی و فرهنگی است

اجرای گروه موسیقی کر و علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشورمان از دیگر بخش‌های پرمخاطب این برنامه بود.
 
در حاشیه این مراسم با اجرای مسابقات مهیج به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
مطالب مرتبط
نظر شما