دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۸۸۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند
فرهنگسرای تهران با مشارکت اداره ارشاد شمیرانات و شمال تهران و انتشارات نظری آیین رونمایی از دو کتاب در حوزه تئاتر به نویسندگی ایرج افشاری اصل را برگزار می‌کند.
رونمایی از دو کتاب در حوزه تئاتربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه طعم مطالعه با آیین رونمایی از دو کتاب «استیلزاسیون شیوه‌های اجرایی» و «تبیین مفاهیم تئوریک و اجرای تئاتر» به نویسندگی ایرج افشاری اصل روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۴ در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم محمد حسین اسماعیلی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید حسن صفوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، برومند شکری، رسول حق‌شناس، علیرضا مقدس و فاطمه الوندی سخنرانی خواهند کرد.

ایرج افشاری اصل دارای مدرک فوق‌لیسانس هنرهای نمایشی است و سابقه ۲۱ سال کار اجرایی در جشنواره ملی و استانی و بین‌المللی دارد و موفق به کسب جوایز زیادی شده است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه تئاتر در میان خانواده‌های ایرانی جایگاهی ندارد، گفت: هرچند تئاتر در نقاط مختلف دنیا مخاطب خاص و ویژه‌ای دارد، اما هنری نیست که در میان خانواده‌های ما نهادینه شده باشد. از همین رو نمی‌توان عملکرد آن را در جامعه مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و برای این جریان می‌توان آسیب‌های ریشه‌ای متصور شد که در اقتصاد کشور، مدیریت سیاست‌گذاری، آموزش و پژوهش و تبلیغات ریشه دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به میدان المیپک، سالن اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات و شمال تهران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.

برچسب ها: رونمایی کتاب ، تئاتر
نظر شما