دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۸۸۸۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
فرهنگسرای «قربان تا غدیر» از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ برای اولین سال از تاریخ ۲۱ تا ۳۰ شهریورماه در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار می‌شود.
برای اولین بار؛ فرهنگسرای «قربان تا غدیر» در فرودگاه مهرآبادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معصومه سادات عمارتی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ درباره برپایی فرهنگسرای «قربان تا غدیر» گفت: همزمان با آغاز اعیاد قربان تا غدیر در دهه‌ ولایت، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ و فرهنگسرای رویش، باهدف تعمیق ارتباط با امامت و ولایت، تبلیغ و ترویج حماسه غدیر، توجه دادن افکار مسلمانان به ضرورت نهادینه شدن پیام غدیر در امور زندگی، ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان، فرهنگسرای قربان تا غدیر را در فرودگاه مهرآباد برای ارائه خدمات فرهنگی در محل پاویون دولت (تشریفات)  برپا می‌کند.
 
وی افزود: تقویت هویت دینی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی رسول اکرم صلوات‌الله‌علیه، ائمه هدی علیهم‌السلام، بزرگان و علمای اسلام و... از دیگر اهداف برپایی فرهنگسرای «قربان تا غدیر»  است.
 
معصومه سادات عمارتی در پایان اظهار داشت: این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رویش و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹، حفاظت سپاه فرودگاه، مدیریت شرکت فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۶۶۶۸۸۵۵۳ فرهنگسرای رویش تماس بگیرند.
نظر شما