يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۸۸۹۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
در فرهنگسرای انقلاب اسلامی انجام می‌شود
نمایشگاهی از آثار عکاسی سید روح اله هاشمی با عنوان «دیده دل» با حضور جمعی از مدیران فرهنگی در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی، افتتاح و از تابلوی «شعائر» رونمایی می‌شود.
رونمایی از اثر متفاوت قرآنی در نمایشگاه «دیده دل»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین رونمایی از اثر متفاوت قرآنی در نمایشگاه «دیده دل» که عصر یکشنبه ۲۸ شهریور با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، نادر نصیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و جمعی از فعالان فرهنگی و هنری برگزار و از تابلوی قرآنی شعائر رونمایی می‌شود.
 
این تابلو ترکیب نوینی از مضامین قرآنی در قالب هنر است که در آن از خوشنویسی، تذهیب، منبت کاری و عکاسی بهره برده شده است. سید روح اله هاشمی در خلق این اثر از همکاری ۱۵ هنرمند بهره برده است. تابلوی شعائر در ابعاد ۱۰۰ در ۱۲۰ سانتی متر طراحی شده و این فرایند یک سال به طول انجامیده است.
 
در نمایشگاه «دیده دل» همچنین می‌توانید به تماشای ۳۰ تابلوی عکاسی که به ارائه تصاویری از جاذبه‌های معنوی و تاریخی ایران بنشینید که  متناظر با آیات قرآنی انتخاب شده‌اند.
 
آیین افتتاح نمایشگاه «دیده دل» از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۸ شهریور در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی دایر است. این نمایشگاه تا ۱۲ مهر به کار خود ادامه می‌دهد.
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۹-۵۵۴۱۹۰۵۷ تماس بگیرید.
نظر شما