دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۹۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
به مناسبت عید بزرگ امامت مولی‌الموحدین، امام علی (علیه‌السلام) جشن باشکوهی ویژه خواهران در مجتمع شهیدان جعفری نژاد برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم جشن غدیر در مجتمع شهیدان جعفری نژادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهاد اقبال صفت رئیس مجتمع شهیدان جعفری نژاد از برپایی جشن بانوان در روز دوشنبه این هفته به مناسبت عید غدیر خم در سالن غدیر این مجموعه خبر داد.

فرهاد اقبال صفت در خصوص مراسم جشن عید غدیر افزود: مطابق حدیثی از امام صادق (ع) عید غدیر بزرگ‌ترین عید خداست و از این عید به عنوان عید الله اکبر یاد شده است.

وی ادامه داد: در روایت دیگری از امام صادق (ع) سؤال شده که آیا برای مسلمین عیدی غیر از فطر و قربان و جمعه وجود دارد؟ حضرت در جواب فرمودند: بله، عیدی هست که از همه حرمتش بیشتر است و آن روزی است که حضرت رسول (ص) امیرالمؤمنین را به خلافت خود منصوب کرد.

این مراسم با هدف بزرگداشت عید والای غدیر شامل: سخنرانی، مدیحه سرایی، سرود، دکلمه، مسابقه و برنامه‌های فرهنگی برنامه ریزی شده است.

جشن غدیر ویژه خواهران، ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع شهیدان جعفری نژاد واقع در خیابان خاوران، خیابان هاشم آباد، انتهای هاشم آباد برگزار می‌شود.
نظر شما