دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۹۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
فرهنگسرای گلستان با مشارکت شهرداری منطقه ۸ و مسجد امام حسین (ع) جشن بزرگ «طلایه‌داران امامت» را همزمان با سالروز عید سعید غدیر خم با عنوان «غدیر عید آسمانی» برگزار می‌کند.
جشن بزرگ «غدیر عید آسمانی » در  مسجد امام حسین (ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشن «غدیر عید آسمانی» به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم و گرامیداشت دهه ولایت جشن بزرگ غدیر در بوستان فدک با برنامه‌های متنوع  سخنرانی، مسابقه به همراه اهدای جوایز به سادات، موسیقی، تواشیح، آئین تجلیل از سادات منطقه ۸، پویش عقد اخوت، مسابقه فرهنگی، مولودی خوانی و برنامه‌های متنوع دیگر با حضور شهروندان محله نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم به مناسبت عید ولایت و با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه، تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام در بین اهالی منطقه ۸ عصر دوشنبه ۲۹ شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع)  برگزار خواهد شد.

عید غدیر، عید آل محمد "ص" و ارزشمندترین و والاترین عید اسلام است. این روز بزرگ یاد آور تعیین امیرالمؤمنین به دست مبارک رسول اکرم"ص" به امر پروردگارش است،  باید این فطرت الهی را در دل‌ها زنده کرد و پرده‌های ظلمت و جهالت و تارهای نادانی و غفلت را از دیدگان غافلان برداشت تا بر طریقه حق پایدار گردند و به صراط مستقیم الهی روی آوردند.

علاقه‌مندان و تمامی دوستداران حضرتش می‌توانند برای شرکت در این جشن با شکوه  به نشانی نارمک، میدان هلال احمر  ، انتهای خیابان گلستان، بعد از سه راه گستان، کوچه شهید پوری محمد، مسجد امام حسین (ع)  مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما