دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۷
کد خبر: ۸۹۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
برای دومین سال پیاپی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان «خرمشهرها در پیش است» برای دومین سال پیاپی از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه فرهنگسرای دفاع مقدس را در فرودگاه مهرآباد برپا می‌کند.
فرهنگسرای دفاع مقدس در فرودگاه مهرآباد برپا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه۹ فرهنگسرای دفاع مقدس را به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرودگاه مهرآباد برپا می‌کند.
 
ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس(ایثار، جهاد، شهادت)، افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخرو بزرگان دفاع مقدس (شهیدان دفاع مقدس، بزرگان) از اهداف این برنامه است.
 
تکریم، پاسداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم، نشر، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای شناخت شهروندان با سیره عملی و ابعاد مختلف، سبک زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم، زمینه‌سازی برای همراهی و همدلی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با شهیدان از دیگر اهداف این برنامه است.
  
این برنامه به همت فرهنگسرای رویش و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، اداره کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه مهرآباد از ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه به مدت هفت روز در خیابان پرواز فرودگاه مهرآباد در محل پاویون دولت (تشریفات) برپا خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی: بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی، کوچه شهید وادی زاده، فرهنگسرای رویش مراجعه کنند یا با شماره تلفن:۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس بگیرند.
نظر شما