دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۲
کد خبر: ۸۹۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
نمایشگاه «تصاویر منتخبی از آثار کمال‌الملک» تابلوهای کپی‌برداری شده از آثار این نقاش است که در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای گلستان به نمایش گذاشته شده است.
آثار کمال‌الملک در نگارخانه گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ۲۰ تابلوی کپی‌برداری شده از آثار کمال المک که در موزه ملک نگهداری می‌شوند در نگارخانه گلستان به نمایش درمی‌آیند و راهنمایان موزه، توضیحاتی را درباره زندگی و آثار این نقاش بزرگ ایرانی ارائه می‌دهند.
  
این نخستین گام موزه ملک در راستای تحقق بخشیدن به شعار «بردن موزه‌ها به میان مردم» است. 
  
همچنین با مدارس منطقه ۸ هماهنگ شده است تا به نگارخانه گلستان مراجعه و از آثار محمد غفاری، معروف به کمال‌الملک که در دوره قاجار زندگی کرده و از نقاشان بزرگ ایران بوده است، دیدن کنند.
  
نمایشگاه «تصویر منتخبی از آثار کمال‌الملک» از اول تا هفتم مهرماه و از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای گلستان به نمایش گذاشته شده است. 
  
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا هفتم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه ۲ گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال‌احمر، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
نظر شما