شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۸
کد خبر: ۸۹۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
در فرهنگسرای انقلاب اسلامی
فرهنگسرای انقلاب اسلامی به بازخوانی کتاب «از جنون تا مجنون» می‌پردازد و از خانواده شهید مدافع حرم، سردار رضا فرزانه تقدیر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این آیین که دوشنبه ۵ مهر به همت کتابخانه تخصصی فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، کتاب «از جنون تا مجنون» که مستنداتی است از خاطرات فرماندهان عملیات بدر و نقش لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص)، بازخوانی شده و نقد و بررسی می‌شود.
 
در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های کتاب «از جنون تا مجنون» یکی از داستان‌های این اثر، باز خوانی شده و همزمان کانون ادبی مجموعه «از جنون تا مجنون» با حضور ۵۰ نفر از نویسندگان این اثر افتتاح می‌شود.
   
«از جنون تا مجنون» در سال ۹۳ به همت ابوالفضل درخشنده، تالیف شده و تلاشی است برای آشنایی با نسل جنگ. همچنین در این نشست از خانواده شهید مدافع حرم، سردار رضا فرزانه تقدیر می‌شود، سردار رضا فرزانه، فرمانده وقت تیپ ذوالفقار لشکر ۲۷ سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) بوده و سال گذشته به مقام رفیع شهادت در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) نائل شد.
  
در این کتاب خاطرات شخصیت‌هایی همچون سردار پاسدار محمدرضا نامی، رضا غزلی، علی اکبر مصداقی، سید محسن خوشدل، مسعود کیانی، مجتبی عسگری، ابوالفضل درخشنده و رضا فرزانه روایت شده است.
  
گفتنی است، سلسله نشست های نقد و بررسی کتاب «از جنون تا مجنون» تا پایان سال به صورت ماهیانه به نقد و بررسی خاطرات و مستندات این کتاب اختصاص داده خواهد شد.
این نشست، دوشنبه پنجم مهر ماه ساعت ۱۶ در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55408668 تماس بگیرند. فرهنگسرای انقلاب سلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما