دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۹۲۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
آیین رونمایی از کتاب «چهارشنبه سورى» تازه‌ترین اثر جواد انصافى بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئا‌تر سیاه بازی شنبه ۱۰ مهرماه ساعت ١٨ در فرهنگسراى شفق برگزار می‌شود.
کتاب «چهارشنبه سورى» تازه‌ترین اثر جواد انصافى در شفق رونمایی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در آیین رونمایی از کتاب برنامه علاوه بر رونمایی از کتاب «چهارشنبه سورى» نمایش آن نیز به روی صحنه می‌رود و سیدغلامرضا کاظمى دینان (رئیس انجمن روابط عمومى)، رضا سیدان (نائب رئیس شبکه انجمن هاى دوستى با کشور‌ها)، رؤساى انجمن‌ها و هنرمندان به نام تئا‌تر و ادبیات در این مراسم حضور دارند. 

انصافى پیش از این نیز نگارش نمایشنامه‌های متعدد و کتاب هاى «نوید بهار»، «نمایش هاى زنانه ایرانی» را در کارنامه خود دارد. 

آیین رونمایی از کتاب «چهارشنبه سورى» به همت مسیح میرحسینى (بازیگر سینما و تلویزیون)، انجمن روابط عمومى ایران، شبکه شوراى عالى انجمن هاى دوستى ایران با سایر کشور‌ها و با همکاری فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود. 

علاقه مندان برای حضور در برنامه یاد شده به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.
نظر شما