شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۹۲۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
داستانی از سعید تشکری با عنوان «هندوی شیدا» با حضور مجید قیصری و قاسمعلی فراست در فرهنگسرای گلستان، نقد و بررسی می شود.
نقد کتاب «هندوی شیدا» در فرهنگسریا گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «هندوی شیدا» داستان حرکت به سمت کشف عشق ناب است؛ عشقی که خود انتخاب می‌کند به سراغ که برود و چگونه او را شیدای خود کند.

 این رمان را همچنین می‌توان روایت سرگشتگی انسان امروز نامید. انسانی که برای اثبات انسانیت و نفسانیت خود، به هر سوی خود را می‌زند تا بتواند به نتیجه مطلوب و دلخواهش دست پیدا کند.
 
سعید تشکری در این رمان، تاریخ را روایت نکرده بلکه به شرح و بیان داستانی امروزی و مستند گونه پرداخته؛ این رمان به باور نویسنده، روایت انسانی است که همه خود را وامدار او می‌پندارند و همین باور است که او را دچار توهم  و این تصور اشتباه می‌کند که برترین است.

نشست نقد رمان «هندوی شیدا»، روز سه‌شنبه ۱۳ مهر و از ساعت ۱۷ با حضور قاسمعلی فراست، مجید قیصری و محمدرضا گودرزی در فرهنگسرای گلستان واقع در میدان هلال‌احمر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، واحد کتابخانه مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما