سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۹۳۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
ویژه‌برنامه «من وارث حسینم» همزمان با روز جهانی کودک برای کودکان تهرانی در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود.
«من وارث حسینم» در فرهنگسرای رازیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه آیینی و سوگواری ویژه کودکان با شعار «کودکان امروز؛ وارثان کودکان عاشورایی» همزمان با روز جهانی کودک در فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود. در این برنامه که همچنین به همدردی کودکان با همسالان خود در یمن، سوریه، عراق، افغانستان و سایر کشورهای جنگ زده اختصاص دارد، ایستگاه‌های متنوعی برپا و فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان انجام می‌شود.
 
در ایستگاه عکس یادگاری، کودکان و نوجوانان با تصاویری از واقعه کربلا و به یاد کودک شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) عکسی به یادگار ثبت خواهند کرد. در ایستگاه نقاشی کودکان با دو تکنیک مداد رنگی و آبرنگ روی کاغذ و بومی به طول چند ده متر تصور خود را از واقعه کربلا و کودکان عاشورایی امروز به تصویر خواهند کشید و به بهترین آثار جوایزی اهدا خواهد شد.
 
ایستگاه هنری دیگر به عروسک‌سازی اختصاص دارد که این ایستگاه فضایی  برای آموزش و ساخت عروسک‌های دست‌ساز و آسان برای کودکان و والدینشان خواهد بود. همچنین ایستگاه دل نوشته پیام‌رسان حرف دل کودکان ایرانی با دوستان خودشان که مظلومانه و معصومانه در آتش جنگ گرفتار شده ا ند خواهد بود.

اجرای صحنه‌ای برنامه‌های هنری_آیینی برای کودکان بخش دیگر این برنامه است.

من وارث حسینم امروز ساعت ۱۵ در فرهنگسرای رازی به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی برگزار و شماره تماس ۵۵۴۲۱۶۶۷ پاسخگوی شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر است.

نظر شما