سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۸۹۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
نمایشگاه عکس رویا مراد با عنوان گام‌های زندگی شنبه ۲۴ مهرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح می‌شود.
«گام‌های زندگی» در قاب عکس‌های رویا مرادبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه «گام‌های زندگی» مجموعه‌ای از عکس‌های رویا مراد که طی سه سال عکاسی شده است، به نمایش در خواهد آمد. 
 
این هنرمند جوان در یادداشتی بر نخستین نمایشگاه انفرادی خود آورده است: «با به دنیا آمدن و اولین قدم مسیر زندگی آغاز می‌شود، کنجکاوی و تشنگی فراگیری سوخت قدم‌های اولیه‌مان است؛ خاص بودن هر انسانی قدم‌هایی متمایز را می‌‌طلبد، قدم‌هایی که آینده او را رقم می‌زند. 
 
نمایشگاه گام‌های زندگی مجموعه‌ای از قدم‌هایی است که طی مدت سه سال عکاسی شده است. همه ما تجربه این گام‌ها را داشته‌ایم. گام‌هایی که با قدری تدبیر و تامل مسیر درست زندگی را خود رقم می‌زنند. شاید باید کنجکاوی کودکیمان را دوباره در خود بیدار سازیم. امید که در انتهای روز ردپاهای مثبت و موثری از خود برجا بگذاریم.» 
 
نمایشگاه عکس‌ «گام‌های زندگی» تا سوم آبان ماه ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه پردیسان واقع در فلکه دوم صادقیه‌، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی برپا است. همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما