يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۷
کد خبر: ۸۹۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
«خاک تشنه» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید
مستند «خاک تشنه» برگزیده جشنواره شهید آوینی به کارگردانی محمدعلی شعبانی در باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه این هفته باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش فیلم «خاک تشنه» اختصاص دارد.
 
مستند «خاک تشنه» برنده جایزه بهترین کارگردانی در چهارمین جایزه بزرگ شهید آوینی است و به روایت زندگانی «ابوبکر عنق» یکی از روحانیون اهل تسنن می‌پردازد که در دفاع مقدس به شهادت رسیده و از شهدای وحدت اسلامی به شمار می‌آید. در این مستند اتفاقات متعارفی که در مستندهایی از این دست می‌بینیم را مشاهده نمی‌کنیم. خاک تشنه توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید شده است. از محمدعلی شعبانی آثار دیگری همچون «صبحانه با طعم مرگ»، «ملی بدون کارت» و....  به نمایش درآمده است.
 
این برنامه باشگاه مستند، دوشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶ در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
 
برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانید به نشانی اینترنتی enghelab.farhangsara.ir یا کانال تلگرامی «بچه‌های انقلاب» به نشانی @f_enghelab مراجعه کنید.
 
نظر شما