دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۹۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
حضور فرهنگسرای اخلاق در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
مدیر فرهنگسرای اخلاق با اشاره به حضور موثر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، برنامه‌های فرهنگسرای اخلاق را برای این نمایشگاه تبیین کرد.
برگزاری نشست و کتاب‌هایی در حوزه فضای مجازی و کودکان / آمادهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امسال برای اولین بار سازمان فرهنگی هنری با برپایی سه غرفه در حوزه خانواده و سبک زندگی دیجیتالی در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور دارد. مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۴ و فرهنگسرای اخلاق یکی از مراکزی است که در این نمایشگاه به ایفای نقش پرداخته است. ملوک سیدآبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه۱۴ و رییس فرهنگسرای اخلاق درباره برنامه‌هایی که از سوی این منطقه برای این نمایشگاه از روز سوم تا هفتم آبان ماه در نظر گرفته شده، ابراز کرد: فرهنگسرای اخلاق در دو حوزه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال وارد کار شده است. یکی حوزه انتشار و چاپ کتاب‌های «من» که در فضای کودکانه است و در عرض چند روز مانده به نمایشگاه چاپ و برای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آماده شد. 

وی ادامه داد: نویسنده کتاب‌های «من» خانم شهره یوسفی است. این کتاب‌ها به موضوع فضای مجازی و کودکان اختصاص دارد. علاوه بر اینکه کتاب‌های من برای دختران و پسران متفاوت است؛ باتوجه به متفاوت بودن علایق دختران و پسران، موضوع آن نیز برای هر کدام متفاوت است. تصویرسازی‌های آن را حامد پاژدار انجام داده و برای مرحله اول ۱۰۰۰ نسخه را آماده کرده‌ایم. 

سید آبادی درباره برنامه دیگری که برای نمایشگاه ترتیب داده‌اند، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه خانواده و فضای مجازی با محوریت تربیت است. سخنرانان این نشست کسانی هستند که در همین زمینه تالیف دارند. این نشست‌ها در دو نوبت جداگانه یعنی ۱۶ تا ۱۷ و ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ تا روز پایانی نمایشگاه یعنی ۷آبان ماه ادامه دارد. آقای دکتر عبدالرضا کردی، آقای دکتر احمد قدیری، آقای دکتر محسن لواسانی، آقای دکتر محمد صادق کوشکی و آقای محمد حسن قدیری ابیانه کسانی هستند که در این نشست به سخنرانی می‌پردازند. 

سید آبادی ضمن اشاره به اولین حضور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: امسال سازمان فرهنگی هنری در بخش خانواده و سبک زندگی دیجیتال ایفای نقش می‌کند. این نمایشگاه می‌تواند در زمینه آگاه سازی مردم در حوزه رسانه‌های دیجیتال و خانواده‌ها و سبک زندگی به خوبی ایفای نقش کند و فرصت‌ها و تحدیدهایی که پیش روی خانواده‌ها قرار دارد را به خانواده بشناساند.

برگزاری نشست و کتاب‌هایی در حوزه فضای مجازی و کودکان / آماده
نظر شما