دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۹۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
یک پیشکسوت ورزش در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال:
حسن روشن با حضور در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بازدید و سازمان فرهنگی هنری را در زمینه فضای مجازی خوب و فعال ارزیابی کرد.
با نبود آگاهی در خانواده‌ها، فضای مجازی مثل یک غده سرطانسی عمل می‌کندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال با حضور در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازدید از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: فرزندان ما اگر آگاه و سرگرم باشند دنبال کارهای مثبت می‌روند. اما اگر اطلاع رسانی در خانواده‌ها کم باشد فضای مجازی مثل یک غده سرطانی عمل می‌کند. 

وی افزود: پدر و مادرهای امروزی با تکنولوژی آشنا هستند و برنامه، نشست و نمایشگاه‌هایی مثل همین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به آگاهی آن‌ها کمک می‌کند اما خانواده‌های نسل قدیم به آموزش بیشتری نیاز دارند. اگر آموزش نباشد بچه‌ها به سمت جنبه‌های منفی فضای مجازی می‌روند. ولی فرزندان با آگاهی و اطلاع‌رسانی از جنبه‌های مثبت مطلع می‌شوند که در این شرایط ممکن است دست دوستان خود را هم بگیرند و به این مسیر هدایت کنند. 

این چهره ورزشی با اشاره به اینکه در زمان گذشته بچه‌ها بیشتر فعالیت بدنی داشتند،گفت: بچه‌های نسل ما به دنبال ورزش بودند؛ در آن زمان فضاهای خاکی و فضای مناسب برای ورزش وجود داشت اما الان اگر فضایی هم باشد خصوصی است و باید برای استفاده از آن خانواده‌ها هزینه کنند اما با این شرایط همچنین در جنوب شهر تهران دیده می‌شود که بچه‌ها به سمت فوتبال می‌روند زیرا فضای خاکی در آن مناطق بیشتر است. با این شرایط وقتی فضا وجود نداشته باشد بچه‌ها به سمت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کشیده می‌شوند. 

وی در پایان با تاکید بر تأثیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی گفت: شهرداری باید نیازهای شهروندان را تأمین کند. همچنین در زمینه فضای مجازی هم از طریق سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرا‌ها می‌توان به خوبی عمل کرد.
نظر شما