يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۸۹۶۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
«برده داری مدرن» عنوان برنامه ای است که از سوی فرهنگسرای امام برای دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تدارک دیده شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فریده صاعلی رییس فرهنگسرای امام درباره برنامه ویژه این فرهنگسرا برای دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: برنامه «برده داری مدرن» که پیرو صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و ارزش زن در غرب است، انتخاب کرده ایم. در واقع از این طریق خواسته ایم مطالبه گری واقعی زن در غرب را داشته باشیم. قصد ما فقط اطلاع رسانی است. یکی از مواردی که باعث میشود برده داری در جهان شیوع پیدا کند همین بحث شبکه های اجتماعی است که از طریق اطلاع رسانی و آگاهی سازی در این خصوص زنان در جوامع غرب به جایگاه اصلی خود پی ببرند.

وی افزود: از طریق نمایش فیلم های مستند در خصوص برده داری و بنر و آماری که ارائه شده این آگاه سازی و اطلاع رسانی را انجام می دهیم. طبق آمار در انگلستان 35هزار برده زن داریم که خود انگلیسی ها هم از این تعداد تعجب کردند.

صاعلی درباره حضور سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: اولین بار است که در طول ده سال برگزاری این نمایشگاه، سازمان فرهنگی هنری در آن حضور پیدا می کند. این نشان دهنده این است که سازمان فرهنگی هنری هنری به خوبی شناخته شده و فعالیت آن مورد قبول است. 

رییس فرهنگسرای امام(ره) نسبت به تاثیر گذاری بیشتر حضور سازمان فرهنگی هنری در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ابراز کرد: اگر برنامه ریزی منسجم تر و منظم تری در نظر گرفته میشد و همچنین زمان بیشتری در اختیار داشتیم قطعا با برنامه های بهتر و پر محتواتری روبرو میشدیم. مثلا توانستیم فقط یک نشست را در روز جمعه با حضور دکتر قدیری ابیانه داشته باشیم. قطعا اگر زودتر برای نمایشگاه اقدام می شد بسیار تاثیر گذارتر بود و غوغا می کرد.

نظر شما