يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۵
کد خبر: ۸۹۶۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آخرین فناوری‌های کانون‌های خود در بخش «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک» ارائه می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای فناوری اطلاعات در سالن ۱۳-۱۲ غرفه ۱۱۳ در بخش «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک» با  ارائه محصولات  کانون‌های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوا فضا، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات و رسانه و فضای مجازی شرکت کرده است.
 
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری برپا شده است و تا نهم آبان‌ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ده‌ها شرکت و واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی، تولیدات نوین، صنایع ماشین آلات و تجهیزات حوزه حمل و نقل و خدمات شهری را به نمایش گذاشته‌اند.
  
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه فرهنگسرای فناوری اطلاعات به سالن ۱۳-۱۲ غرفه ۱۱۳ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما