يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۸۹۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
همزمان با آغاز دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال:
فرهنگسرای گلستان با حضور در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از فیلم‌های تولید شده باموضوع سواد رسانه‌ای رونمایی کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران با هدف فراهم نمودن محیطی مناسب به منظور ایجاد کسب و کار، هم‌دلی و هم‌افزایی بین پدید آورندگان آثار دیجیتالی و همچنین حمایت از تولید کنندگان داخلی و عرضه آسان محصولات فرهنگی دیجیتالی از سوم الی هفتم آبان ماه در شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 

۴۰ عنوان فیلم کوتاه مرتبط با سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال تولید شده توسط این مرکز نیز در غرفه فرهنگ سرا رونمایی و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. 

این فیلم‌ها به بررسی موضوعاتی از قبیل ایران هراسی اشاره دارد که هدف اصلی ساخت بازیهای زیادی قرار گرفته و با الهام از فیلم مردی از جنس سایه‌ها ساخته شده است. قهرمان این بازی یک عضو NSA است که به کمک تکنولوژ ی‌های فوق پیش رفته و تکنیک‌های خاص جاسوسی برای به دست آوردن اطلاعات و انجام عملیات به خطرناک‌ترین جاهای دنیا اعزام می‌شود. شخصیت منفی این فیلم یک مسلمان است. 

نگاهی به فیلم سوپرمن یکی دیگر از شخصیت‌های داستان‌های مصور که توسط نویسنده‌ای یهودی خلق شده است و در واقع تبلیغ سلطه طلبی‌های امریکایی و ترجمه امپریالیسم امریکایی است، بخش دیگری از فیلم‌های ارائه شده در این غرفه است. 

بررسی لاین به عنوان یک مسنجر گوشی‌های هوشمند با کاربران فراوان در جهان که با اهداف جاسوسی راه اندازی شده است موضوع دیگری است که به آن پرداخته شده است. 

در بخش دیگری از این فیلم‌های تولیدی در مورد عروسک باربی این گونه توضیح می‌دهد که این عروسک توسط یک شخص یهودی و با هدف ارائه یک مدل فشن برای نسل جوان طراحی شده و در نگاه‌نژاد پرستان به بتصویر سازی زن ایده آل که یک زن سفید پوست غربی است می‌پردازد در نتیجه زنان و دختران برای تبدیل شدن به آن مدل دست به هرکاری می‌زنند. 

دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ۳ تا ۷ آبان ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما