سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۲
کد خبر: ۸۹۶۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
آیین گشایش نمایشگاه نقاشی «نیم نگاه» امروز با اجرای پرفورمنس و حضور هنرمندان سینما و تئا‌تر و موسیقی برگزار خواهد شد.
نیم نگاهی به هنر نقاشی با حضور هنرمندان سینما، تئا‌تر و موسیقیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین گشایش «نیم نگاه» با اجرای پرفورمنس همراه خواهد بود. در این اجرا چهره بازیگران حاضر در مراسم، به سبک‌های گوناگون، توسط هنرمندان به تصویر کشیده خواهد شد. ساقی زینتی، فرحناز منافی ظاهر، بهناز پورفلاح از بازیگران سینما و تئا‌تر حاضر در این پرفورمنس هستند. همچنین جمیل رستمی، کارگردان و کوروش انوش خواننده جوان موسیقی پاپ از میهمانان ویژه آیین گشایش این نمایشگاه هستند. 

«نیم نگاه» با ۳۰ اثر نقاشی در سبک‌های مختلف رئالیسم، اکسپرسیونیسم و نقاشی خط در نگارخانه شیخ هادی برپا می‌شود و آثاری به هنرمندی سمانه ابراهیمی، طناز ابوالقاسم‌بیک، مریم رضایی، زینب اسدی، پرویز همتی، پویا محمدزاده، رضا شاپوری و حمیدشاهوردی به سرپرستی مهین نوبخت به نمایش در می‌آیند. 

نگارخانه شیخ هادی امروز ۸ آبان ساعت ۱۶ پذیرای علاقه مندان برای حضور در مراسم گشایش است. همچنین بازدید از «نیم نگاه» که تا ۱۷ آبان همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شیخ هادی برپا خواهد بود، برای عموم رایگان است. 

نگارخانه شیخ هادی در خیابان ولیعصر نرسیده به سه راه جمهوری، خیابان شهید حسین سخنور واقع شده و شماره تماس ۶۶۴۹۸۵۸۷ پاسخگوی شهروندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص برنامه‌های هنری این مرکز است.
نظر شما