شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۸۹۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
میدان امام حسین (ع) از ۷ آبان ماه (مصادف با ۲۶محرم الحرام) تا ۱۷ آبان ماه (مصادف با هفتم ماه صفر) میزبان عزاداران حسینی است.
عزاداری سید و سالار شهیدان در میدان امام حسین (ع)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ پذیرای عزاداران حسینی است. 
 
در مراسم عزاداری سالار شهیدان در ماه محرم و صفر حجج الاسلام علوی تهرانی، محمدی، حسن ناصری‌پور و بخشی سخنرانی خواهند کرد و مرثیه‌سرایی و عزاداری توسط حاج کاظم غفار‌نژاد، حاج سید مهدی میرداماد، حاج حیدر خمسه، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی نریمان پناهی، کربلایی حنیف طاهری، کربلایی حسن حسینخانی، حاج روح الله بهمنی اجرا می‌شود. 
 
ویژه‌برنامه «جلوه سوگ» برای دومین سال متوالی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۲ از ابتدای ماه محرم الحرام آغاز شده و تا پایان ماه صفر در میدان امام حسین (ع) ادامه خواهد داشت. غرفه‌های چراغ رضوان، تکیه بصیرت، بازسازی کربلا از جمله غرفه‌هایی است که در این میدان برپا شده است. همچنین غرفه جهاد مهربانی نیز به منظور ثبت نام و همیاری علاقه‌مندان در طرح «تهران مدرسه‌ای برای همه» برپا شده است.
نظر شما