سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۱
کد خبر: ۸۹۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
نمایشگاه پوستر با موضوع معماری گروه اَوان از روز شنبه ۱۵ آبان به مدت یک هفته در گالری شماره یک فرهنگسرای ابن سینا برپاست.
نمایشگاه گروه اَوان در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آثار به نمایش در آمده نمایشگاه گروه اَوان در جستجو برای دستیابی به فضایی جدید از مرز واقعیت و خیال گذر کرده‌اند. در این رهگذر، به واسطه‌ی عبور از میان تصورات ذهنی نو با توجه به شیوه‌های مختلف طراحی، فضایی مفهومی شکل می‌گیرد و طرح را به سوی واقعیت فضای عملکردی نزدیک می‌کند. در این فضای بینابین دانشجویان طراح، سعی دارند تا با استفاده از ابزارهای بصری در قالب تصاویر دو بعدی و سه بعدی، اتودها و اسکیس های کامپیوتری از مرحله‌ی انتزاع گذر کرده و مفاهیم و ایده‌ها را با بیانی  جدید  عرضه کنند. در حقیقت طراحان این آثار ضمن هویت بخشیدن به بیان و گویش‌های فردی در ابعاد گوناگون، در جستجوی معیاری برای واقعیت بخشیدن به تجارب ذهنی و فردی خویش بوده‌اند.

از این رو به دنبال تحلیل و نقد ایده‌های مطرح شده، مفاهیم، زمینه را برای پیدایش ساختاری پیوسته و هماهنگ با بستر فراهم می‌آورند. در نهایت نوآوری و خلاقیت در طرح، مبتنی بر کنترل آگاهانه فرآیند، مدنظر قرار گرفته است. روندی که در آن ذهنیت خلاق، عینیت می‌یابد.

شهروندان و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت، به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.  
نظر شما