سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۷
کد خبر: ۸۹۸۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
نگارخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ با برپایی نمایشگاه‌هایی متنوع از هنرهای تجسمی، میزبان علاقه‌مندان به هنر هستند.
گشتی در نگارخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دو تالار شماره ۱ و ۲ نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس و نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور میزبان نمایشگاه‌های نقاشی «نار ترنج»، «رنگ و نگار» و «سه رنگ» هستند. 
 
 «نار ترنج» بر دیوار نگارخانه پردیسان
 
نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن «نار ترنج» یکشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۶ در گالری یک نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس گشایش می‌یابد و تابلوهای نقاشی سهیلا رستمی و سپیده اصغری از هنرمندان جوان کشورمان به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
این هنرمندان تابلوهایی در ابعاد مختلف با تکنیک رنگ روغن به منظور نمایش بخش‌هایی از طبیعت خلق کرده‌اند و از ۱۷ تا ۲۵ آبان‌ماه ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای هنردوستان هستند. 

 «رنگ و نگار» در فردوس
 
نمایشگاه نقاشی رنگ روغن «رنگ و نگار» نیز دیگر نمایشگاه هنری فرهنگسرای فردوس است که فردا یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه ساعت ۱۶ در گالری ۲ نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد. 
 
در این نمایشگاه هنری که تا ۲۵ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برپا است، آثار نقاشی رنگ روغن الهام محافظت‌کار از هنرمندان جوان کشورمان به نمایش گذاشته می‌شود. 
 
الهام محافظت‌کار از سال ۹۰ به‌صورت حرفه‌ای فعالیت هنری خود را آغاز کرده و در تکنیک‌های سیاه قلم، رنگ روغن و پاستل به‌صورت پیشرفته و حرفه‌ای و در سبک‌های رئالیسم، امپیرسیونسیم و دیگر سبک‌های هنری دارای مهارت است. 
 
نگارخانه آفرینش میزبان نمایشگاه «سه رنگ» 
 
نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی هنرجویان «روشنک نوری» را در قالب نمایشگاهی با عنوان «سه رنگ» به نمایش گذاشته است. 
 
در این نمایشگاه آثار کودکان هنرجوی نقاشی با تکنیک‌های مختلف به نمایش گذاشته شده که سوژه بیشتر این آثار طبیعت و مناظر است. این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان است. 
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات پیرامون این نمایشگاه‌های هنری می‌توانند با شماره فرهنگ‌سرای فردوس (۴۴۰۰۰۲۰۳) و مجتمع فرهنگی هنری نور (۴۴۰۸۸۷۰۷) تماس بگیرند.
نظر شما