شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۹۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام می‌شود
همزمان با بیست و چهارمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی دو نمایشگاه کتاب «هنر و ادبیات» و نمایشگاه تجسمی «کتاب دوست» با آثار پوستر محمد اردلانی ۲۲ تا ۲۹ آبان در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه تخصصی کتاب هنر با ارائه ۱۵۰۰ جلد کتاب با موضوع «هنر و ادبیات» با همکاری انتشارات چشمه، آوند دانش، نشر هوپا (الگو) و نشر پرتقال (خیلی سبز) ساعت ۸ تا ۲۱  برای بازدید عموم در فرهنگسرای ارسباران برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را با ۲۰%  تخفیف از  این نمایشگاه تهیه کنند.

نمایشگاه «کتاب دوست» و «کتاب هنر و ادبیات» گشایش می‌یابدهمچنین نمایشگاه تجسمی «کتاب دوست» با موضوع کتاب و کتاب خوانی با  ۱۵ قاب از پوسترهای محمد اردلانی طراح و گرافیست در حاشیه نمایشگاه تخصصی کتاب برای بازدید به نمایش درمی آید.

پوسترهای ارائه شده در نمایشگاه «کتاب دوست» با موضوع کتاب در دو بخش سفارشی و گرافیک- آرت ورک به منظور گسترش فرهنگ خرید و مطالعه کتاب طراحی شده است. بهره گیری از تکنیک‌های مختلف عکاسی، تصویرسازی، تایپوگرافی در طراحی پوسترها نیز از شاخصه‌های آثار این نمایشگاه است.

محمد اردلانی عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک، سرپرستی ده‌ها ورک شاپ گرافیک در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری کشور و همچنین کسب مقام برتر نخستین جشنواره تجسمی تهران، ششمین جشنواره بین‌المللی تایپوگرافی اسماءالحسنی، نامزدی دریافت نشان جوان تجسمی کشور، داوری در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی، دارای اثر در مجموعه‌هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه هنرهای معاصر اصفهان و ... حضور و تقدیر در ده‌ها رویداد در کشورهای ایران، اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، مکزیک، هلند، فنلاند را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای بازید از نمایشگاه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما