يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۳
کد خبر: ۸۹۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند
مستند «صبحانه با طعم مرگ» ساخته محمدعلی شعبانی که روایت تکان دهنده‌ای از جنایات سازمان منافقین در باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی نمایش داده شده و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست چهارشنبه ۱۹ آبان با حضور محمدعلی شعبانی، کارگردان ، محسن اسکندری، پدر خانواده قربانی ترور و ایلیا محمدی نیا، کارشناس-مجری برگزار می شود.
 
فیلم مستند «صبحانه با طعم مرگ» از تولیدات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به کارگردانی محمدعلی شعبانی است و به زندگی خانواده‌ای می‌پردازد که در شهریور سال ۱۳۶۱ منافقین به قصد ترور پدر آن خانواده، به منزل آنها می‌آیند؛ اما به جای پدر خانواده، همسر وی، عشرت اسکندری، فرزند خانواده و دو تن از اقوامی که در آن ساعت در خانه آنها مهمان بوده اند، به شهادت می‌رسانند.
 
بخش عمده‌ای از این اثر ۳۰ دقیقه‌ای از فیلم‌های بازسازی شده است. در ساخت این فیلم مهدی آزادی به عنوان تصویربردار و حسین بیاتی در مقام صدابردار حضور داشته‌اند. بهزاد زیبنده، حمید بهشتی، مهنوش محبی، حسانه فرقانی و محسن بیات هم در صحنه‌های بازسازی این فیلم حضور داشته‌اند.

نشست باشگاه مستند فرهنگسرای انقلاب اسلامی چهارشنبه نوزدهم آبان، ساعت ۱۶ در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

این فرهنگسرا در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است. نشانی اینترنتی این مرکز enghelab.farhangsara.ir و صفحه این مرکز در اینستگرام f.enghelab است. 
نظر شما