دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۹۰۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
برنامه «عصرانه با کتاب» خانه فرهنگ و کتابخانه سلام عصر چهارشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور مژگان زارع، نویسنده شیرازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ و کتابخانه سلام برنامه «عصرانه با کتاب» را با حضور مژگان زارع، نویسنده آثاری مانند «فصل دل سپردن»، «مه رو»، «آشیانی بر باد و مه» و «قتل کیارش» برگزار می‌کند. در این نشست ابتدا داستان‌نویس به معرفی آثار خود می‌پردازد و سپس مخاطبان را با  اصول  نگارش و  نویسندگی آشنا می‌کند. در پایان نیز حاضران در نشست با این نویسنده درباره آثارش گفت‌وگو خواهند کرد.

در سلسله نشست‌های عصرانه با کتاب که هر ماه در خانه فرهنگ و کتابخانه سلام برگزار می شود، هر بار از یک نویسنده و داستان‌نویس دعوت می‌شود تا در میان مخاطبان خود حاضر شده و به معرفی آثار خود بپردازد تا شهروندان با نویسندگان معاصر و دنیای داستان‌نویسی آشنا شوند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز چهارشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۶ به خانه فرهنگ سلام به نشانی نارمک، جانبازان شرقی، بعد از تقاطع دردشت، نبش کوچه اکبری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۹۱۶۰۲۰ تماس بگیرند.
 

نظر شما