چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۳
کد خبر: ۹۰۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به همت کتابخانه شهدای حصارک
کتابخانه شهدای حصارک همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه «کتاب بر بالین» را به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران در هشت بیمارستان برگزار کرد.
«کتاب بر بالین» در ۸ بیمارستان اجرا شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه کتاب بر بالین از اردیبهشت‌ماه امسال هرماه به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان پرسنل و بیماران، تسهیل شرایط دسترسی بیماران به کتاب‌های مفید، افزایش سطح سلامت جامعه از طریق تأمین کتب با موضوع سلامت و بهداشت جسمی و روانی در مراکز درمانی منطقه برگزار می‌شود.
 
با توجه به فرا رسیدن بیست و چهارمین دوره هفته کتاب این برنامه به طور همزمان در بیمارستان‌های شهید مدرس، شهید چمران، دی، پیامبران، اقبال، مرکز طبی کودکان، فیاض بخش و ابن‌سینا اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.
 
در جریان برگزاری این برنامه در هر مرکز درمانی حدود ۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف روانشناسی، ادبیات، تاریخی، کودک علمی، اجتماعی، مذهبی و ... در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
برنامه کتاب بر بالین تا پایان امسال در بیمارستان ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتاب‌ها نیز هر دو هفته یک‌بار شارژ می‌شوند.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.
 

نظر شما