دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۰
کد خبر: ۹۰۱۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به همت خانه فرهنگ ابوسعید دانش آموزان دبستانی به تماشای انیمیشن «ناسور» می‌روند.
نمایش رایگان نا سور برای دانش آموزان در پردیس سینمایی رازیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ ابوسعید به منظور گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و جذب و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت‌وسوی اسلام ناب محمدی و همزمان با ایام اربعین حسینی انیمیشن سینمایی «ناسور» را برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آورد. 

«ناسور» روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفری یکی از کوفیانی است که از امام حسین(ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملاً ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند. از سوی دیگر نیز واقعه کربلا بخش اعظمی از داستان «نا سور» را در برمی‌گیرد. به عبارت دیگر «نا سور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.
 
این اکران در شش نوبت سوم، ششم و هفتم آذر ماه در دو سئانس دانش آموزان مدارس منطقه ۱۱ را در پردیس سینمایی رازی به نشانی خیابان هلال‌احمر، نرسیده به میدان رازی میهمان خواهد کرد. 
نظر شما