يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۹۰۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
شصتمین نشست زرین قلم با نقد و بررسی کتاب «دیوانه‌های فوتبال» سه‌شنبه ۱۶ آذر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی کتاب «دیوانه‌های فوتبال»، نوشته دومینیک آتون و دنی دابر و ترجمه وحید نمازی، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۱۶ آذر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در این نشست وحید نمازی، مترجم کتاب، پژمان راهبر و امیر حاج رضایی حضور خواهند داشت. 

در بخشی از این کتاب آمده است: «آنچه در این کتاب می‌خوانید، داستان‌هایی است درباره بی‌رحم‌ترین، وحشتناک‌ترین و پرشورترین تشکیلات هوادارن فوتبال جهان. فکر می‌کردید که انگلیس سرسخت‌ترین و سازمان‌یافته‌ترین تشکیلات طرفداران و تماشاگران فوتبال جهان را دارد؟
دوباره فکر کنید! ما در این داستان کاری کرده‌ایم که دید شما را تغییر می‌دهد، به دیدار دسته‌هایی از بچه‌های شرور رفته‌ایم، در قلمرو آنها و تحت شرایط سخت حکم‌فرمایی‌شان، با رهبران تشکیلات آنها دیدار کرده‌ایم که این دیدارها همیشه هم خوب و به‌یادماندنی از آب در نیامدند.»

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.  
 

نظر شما