سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۹۰۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
فیلم سینمایی «هشت نفرت‌انگیز» به کارگردانی و نویسندگی «کوئنتین تارانتینو» در فرهنگسرای اندیشه به نمایش در آمده و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «هشت نفرت‌انگیز» در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «هشت نفرت‌انگیز» به کارگردانی و نویسندگی «کوئنتین تارانتینو» امروز در فرهنگسرای اندیشه به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شود.

«هشت نفرت‌انگیز» فیلمی آمریکایی در سبک وسترن کمدی سیاه محصول سال ۲۰۱۴ است. این فیلم در ۲۴ دسامبر ۲۰۱۵ توسط رودشو به صورت فیلم ۷۰ میلی‌متری به نمایش درآمد و سپس توسط واینستین کمپانی در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۵ در ایالات متحده اکران شده و نسبتاً مورد اقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

این فیلم داستان مأمور چوبه‌داری است که یک خلافکار زن را برای دار زدن به شهر صخره سرخ می‌برد و با یک جایزه بگیر دیگر همسفر می‌شود. در بین راه فردی که ادعا می‌کند کلانتر جدید شهر صخره سرخ است هم با آن‌ها همراه می‌شود. به دلیل کولاک شدید این سه تن به همراه کالسکه چی مجبور به اقامت در خواربار فروشی بین راه می‌شوند. ۳ نفر مسافر و یک نفر مسئول نگهداری از خواربار فروشی از قبل رسیده‌اند. مأمور دارزن اعتقاد دارد حداقل یک نفر این از مسافران قبلی خواربار فروشی با خلافکار زن همکار است و می‌خواهد در موقعیت مناسب همه آن‌ها را بکشد.

نشست نقد و بررسی این فیلم با اجرای محمدرضا مقدسیان و با حضور نیما حسنی‌نسب پس از پایان نمایش فیلم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند امروز ساعت ۱۸ به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.
 

نظر شما