دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۷
کد خبر: ۹۰۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
شصت و یکمین نشست زرین قلم با نقد و بررسی کتاب «جغرافیای اموات» نوشته محسن فرجی، دوشنبه 22 آذر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی شصت و یکمین نشست زرین قلم را با نقد و بررسی کتاب «جغرافیای اموات»، نوشته محسن فرجی روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.

در پشت جلد «جغرافیای اموات» آمده است: «خاطرات به دنیامان باز می‌گردند. از آنها گریزی نیست. اما گاهی فراموشی مثل یک موهبت سر بر می‌آورد و خاطرات را به پس می‌راند تا دوباره از ناکجا و ناگهان به صحنه بیایند. این جدال ابدی خاطرات و فراموشی، دستمایه داستان‌هایی است که در کنار هم «جغرافیای اموات» را شکل داده‌اند. البته که در این جغرافیا پای چیزهای دیگر هم به میان می‌آید. مثلاً عشق‌هایی که بوده‌اند و دیگر نیستند، مثلاً تنهایی که همزاد آدمی است...»

این نشست با حضور محسن فرجی نویسنده کتاب، فرحناز علیزاده و محسن حکیم معانی در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار خواهد شد.  
 

نظر شما