يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۳
کد خبر: ۹۰۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
درمان مشکلات زندگی با داروهای دینی
کارگاه آموزشی «اخلاق در خانواده» با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری و با هدف آموزش اخلاق و سیره اسلامی چهارشنبه یکم دی ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «اخلاق در خانواده» به منظور آموزش اخلاق، اصول و سبک زندگی اسلامی در زندگی پرتنش و صنعتی این زمانه روز چهارشنبه یکم دی ماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.

در این برنامه تلاش می‌شود خانواده‌ها با سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار آشنا شوند و یاد بگیرند که چگونه مشکلات زندگی خانوادگی و زناشویی خود را برطرف کنند، بدون آن‌که حرمت‌ها شکسته شود یا اینکه چطور رفتارهای اشتباه و نامناسب خود را جبران کنند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری متولد ۱۳۴۳ در مشهد مقدس است و با تحصیلات خارج فقه و اصول و فوق لیسانس علوم سیاسی از استادان برجسته علم اخلاق همچون آیات فاضل لنکرانی، شیخ جواد تبریزی، وحید خراسانی و جوادی آملی بهره‌مند شده و از کارشناسان برنامه تلویزیونی «سمت خدا» ست.

برنامه «اخلاق در خانواده» چهارشنبه‌های اول هر ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و اولین جلسه آن در فصل زمستان روز چهارشنبه با موضوع «درمان مشکلات زندگی با داروهای دینی» میزبان علاقه‌مندان است.

حضور در این برنامه برای شهروندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.  
 
 
 
 

نظر شما