سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۶
کد خبر: ۹۰۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شهدای رسانه از آغاز فعالیت پویش صداقت رسانه‌ای خبر داد و اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران را به این پویش دعوت کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم اختتامیه دومین مسابقات جام شهدای رسانه و اهدای جوایز تیم‌ها و نفرات برتر در دو رشته فوتسال و تیراندازی، پنجشنبه دوم دی ماه در سالن چندمنظوره فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور اقبال شاکری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، بهزاد تیمورپور، مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش برگزار شد.

در این مراسم اقبال شاکری با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات برای اهالی رسانه، گفت: ایجاد چنین جمع‌هایی به هر بهانه‌ای مغتنم است و بهترین این بهانه‌ها، گرامیداشت یاد و خاطره شهداست. این گونه برنامه‌ها می‌تواند صدای رسانه‌ها را بلندتر کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری مسابقات جام شهدای رسانه اظهار کرد: شرکت ۴۰۰ خبرنگار در این مسابقات بسیار قابل توجه است و جا دارد تعداد این مسابقات برای رسانه‌ها بیشتر شود و شهرداری تهران نیز از این رقابت‌ها حمایت خواهد کرد.
 
بهزاد تیمورپور نیز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه گفت: این مسابقات با یاد و پاسداشت شهدا در عرصه رسانه صورت گرفت و فرصتی بود تا ۴۰۰ نفر در کنار یکدیگر جمع شوند تا برای گرامیداشت شهدا و همچنین سلامتی خود گام بردارند.

مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی از آغاز فعالیت کمپین صداقت رسانه‌ای در این مراسم خبر داد و اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران را به این پویش دعوت کرد.

وی در این باره عنوان کرد: این پویش بر صداقت مدیران در برابر رسانه‌ها و صداقت رسانه‌ها در ارسال اخبار تاکید دارد.

در این مراسم از تمثال شهید محسن خزایی از شهدای مدافع حرم در عرصه رسانه که توسط کانون تصویرسازان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به تصویر درآمده بود، با حضور مسئولان و به دست یکی از خانواده‌های شهدای حاضر در مراسم رونمایی شد.

در پایان مراسم تیم‌های برتر معرفی شدند و جوایز تیم‌ها با حضور مسئولان اهدا شد. در این مسابقات در رشته فوتسال، تیم روزنامه اطلاعات مقام اول، تیم بسیج رسانه استان تهران تیم دوم و تیم هفته‌نامه همسر مقام سوم را کسب کرد. همچنین تیم روزنامه ایران موفق به کسب عنوان برترین تیم اخلاق شد و ابوالفضل کاظم از تیم هفته‌نامه همسر، آقای گل این مسابقات شد.

در مسابقات تیراندازی هم در رشته تنفگ بادی سعید یحیی پورگنجی نفر اول، حمیدرضا یادگاری نفر دوم، محسن رستم علی نفر سوم، در رشته تپانچه مردان نیز علیرضا جمشیدیان نفر اول و رضا غلامی نفر دوم، تپانچه بادی خانم‌ها نفر اول لاله سادات قوامی، تنفگ بادی زهره اسکندری، مقام اول شد.
 
 

نظر شما