دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۳
کد خبر: ۹۰۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
نمایشگاه آثار برگزیده عکس با عنوان «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی» در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای گلستان تا نهم دی ماه با مشارکت موزه عکسخانه شهر به نمایش درآمده است.
نمایشگاه عکس «آیین‌های سرور و شادمانی ملی و مذهبی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه «آیین‌های سرور و شادمانی ملی، مذهبی» با همکاری موزه عکسخانه شهر در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای گلستان به نمایش در می‌آید. 

هر ملتی آیین‌های شادی و سرور جمعی دارد که رفته‌رفته و در طول تاریخ پیدایش، پالایش و مدام توسط گروه‌های انسانی تجدید خلق می‌شود و حس هویت و زایش را برایشان به ارمغان آورده و تنوع فرهنگی را ترویج می‌کنند.

این نمایشگاه شامل ۳۰  قطعه عکس رنگی و سیاه‌وسفید در اندازه‌های مختلف از آثار برگزیده چهارمین مسابقه عکس موزه عکس خانه شهر است و از چهارم تا نهم دی ماه در نگارخانه شماره ۲ برپا می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید نمایشگاه تا ۹ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه شماره ۲ گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.
نظر شما