دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۰۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ از امضای تفاهم‌نامه با موسسه تحقیقات تربیتی، روان شناختی و اجتماعی دانشگاه خوارمی و برگزاری دوره‌های تربیت مربی خلاقیت در فرهنگسرای ملل خبر داد.
برگزاری دوره‌های تربیت مربی خلاقیت در فرهنگسرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا کردی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱، گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان موسسه تحقیقات تربیتی، روان شناختی و تربیتی دانشگاه خوارزمی دوره‌های آموزشی تربیت مدرس خلاقیت کودکان و تربیت مدرس و مشاور با رویکرد اسلامی در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
 
سعادت طلب معاون موسسه تحقیقات تربیتی، روان شناختی و اجتماعی دانشگاه خوارمی نیز گفت: بنا بر تفاهم انجام شده آمادگی برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت را در حوزه‌های پژوهشی آموزشی، اجتماعی و روان‌شناختی را در تمامی مراکز تابعه سازمان داریم.
  
در پایان کردی با تاکید بر اهمیت مقوله خلاقیت و آموزش آن به افراد مختلف جامعه گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه و طی شدن مراحل اداری این دوره‌ها آموزشی در تمامی مراکز سازمان فرهنگی هنری منطقه برگزار و مراکزی که در حال اجرای دوره‌ها هستند نیز به روز رسانی خواهند شد.
  
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری دروه آموزشی می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه آیت‌الله صدر، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند و با شماره تلفن ۲۲۶۷۱۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما